PRZEDPREMIEROWA RECENZJA: ROZSTANIE Stylo Fantome

 PRZEDPREMIEROWA RECENZJA ROZSTANIE  Stylo Fantome Wydawnictwo NieZwykłe . "Bycie z Jamesonem jest jak branie heroiny. Wysoce...

wtorek, 18 grudnia 2018

RECENZJA : LUCYFER Jennifer L. Armentrout



I przyszła pora na recenzje Lucyfera

Po przeczytaniu mam mieszane, uczucia książka jest dobra nie powiem, że nie, ale czuje jakiś taki niedosyt. Początek fajny, mega intrygujący, wciągnął mnie na całego, w końcu coś innego i zapowiadało się super, niestety później jakoś zabrakło pary, lecz czytałam z nadzieją, że w końcu się coś wydarzy, a tu klops dopiero pod koniec znowu się mega wciągnęłam i jakoś to poszło no ale zacznijmy od początku😁

Lucian nasz "Lucyfer" to najmłodszy z braci de Vincent.
Rodzina jest znana w całym kraju ze swojego bogactwa i władzy.
Ma też swoje tajemnice. Po 10 latach powraca zaginiona siostra bliźniaczka, która potrzebuje stałej opieki pielęgniarskiej i tu wkracza nasza Julia, czyli główna bohaterka, którą rodzina wynajmuje do opieki.
Dziewczyna też swoje przeszła. Nieudane małżeństwo i mąż znęcający się nad nią psychicznie, to nic fajnego.
Julia postanawia zmienić pracę i wyjechać jak najdalej, a praca w Nowym Orleanie to świetna okazja.
Między bohaterami jest chemia, którą się wyczuwa czytając, romans jest zabawny, sceny erotyczne lekkie nie przesadzone, dialogi bardzo dobrze napisane, bardzo polubiłam naszego Lucyfera.
W książce się dzieje, są dziwne cienie na ścianach, ruszając się bluszcz, migające światła, a podejrzane kroki ze strychu zaczynają przybierać na sile.

Klątwa, zemsta, choroba psychiczna? W rodzinie nie dzieje się za dobrze ojciec ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. A z braćmi też nie do końca jest wszystko ok ;)

Jak dla mnie autorka nie wykorzystała potencjału jaki niosła za sobą ta książka i watki w niej zawarte, jest dobra ale mogła być lepsza ,nie mniej dobrze się ją czytało i mam nadzieje ,że kolejne części będą lepsze .

Polecam przeczytać bo sumując ma więcej plusów niż minusów😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz