PRZEDPREMIEROWA RECENZJA: ROZSTANIE Stylo Fantome

 PRZEDPREMIEROWA RECENZJA ROZSTANIE  Stylo Fantome Wydawnictwo NieZwykłe . "Bycie z Jamesonem jest jak branie heroiny. Wysoce...

środa, 27 lutego 2019

PATRONACKA RECENZJA: WALCZĄC O ODKUPIENIE Kate McCarthy



WALCZĄC O ODKUPIENIE 
Kate McCarthy
.
Długo się zbierałam by napisać tę recenzję. Książka wywołała we mnie ogromne emocje i bardzo się cieszę, że mogłam objąć ją patronatem! To piękna, a za razem bolesna historia o miłości, przyjaźni, oddaniu oraz tym jak wygląda życie z żołnierzem. Nie zabrakło w niej absolutnie niczego. Jestem pewna, że na długi czas zapadnie mi w pamięć.
.
Rayan Kendall nie miał łatwego życia. Wie co to ból, strach i przemoc. Dom rodzinny był dla niego piekłem na ziemi, by uniknąć kontaktu z rodzicami uciekał do swoich przyjaciół. To dom Jakea i Finlay jest dla niego schronieniem. Dorastają razem, są dla siebie oparciem. Jednak nie może dłużej się oklamywac, że Fin to tylko siostra przyjaciela i jego przyjaciółka.
.
Finlay Tanner jest piękną dziewczyną, która ma plany i marzenia. Ryan wie, że nie może jej kochać i tym samym ograniczać. Jako nastolatek wstępuje wraz z bratem dziewczyny do elitarnej jednostki wojskowej. Stara się jak może by zapomnieć o swojej miłości, jedno jest pewne, nie ważne jak daleko wyjedzie, co będzie robił myśli o Fin będą z nim.
.
Po sześciu latach wraca i wystarczy jedno spotkanie, moment gdy ich spojrzenia się krzyżują i wie, że nigdy nie przestał jej kochać. Oboje zdają sobie sprawę z tego, że bez drugiego nie mogą żyć.
.
"– Gdy jesteś blisko, zatracam się w tobie, w twoim uśmiechu, twoich oczach, sercu. I choć nigdy nie byliśmy razem, zawsze byłaś moja. Nawet jeśli nie uda mi się ciebie zatrzymać, pozostaniesz moja."
.
Niestety czasem miłość to za mało.
Czy mężczyznę tak złamanego można uleczyć?
Czy będzie im dane zaznać szczęścia i miłości?
.
Autorka funduje nam niesamowity wachlarz emocji. To prawdziwa, realna historia, która bardzo mnie poruszyła. Nie jednokrotnie musiałam przerwać czytanie by otrzeć łzy, gdyż nie byłam wstanie widzieć literek. Jestem absolutnie zakochana w bohaterach. Pani Kate McCarthy idealnie gra na uczuciach czytelnika. Opisy, dialogi i cała fabuła książki jest doskonałą. Autorka ma niesamowity dar do przekazywania uczuć, strachu, smutku i obaw pastaci. To cudowna i piękna historia o prawdziwej miłości, dająca nam nadzieję, że żadna sytuacja, nie ważne jak bardzo byłaby beznadziejna, nie jest w stanie powstrzymać prawdziwego uczucia. W książce znajdziecie niesamowitą akcje, mocno realne postacie i rzeczywistość, w której musi żyć kobieta żołnierza oraz na co skazany jest mężczyzna, który wybiera właśnie taką, a nie inna ścieżkę zawodową. Już teraz mogę powiedzieć, że podziwiam wszystkie kobiety, żony, matki żołnierzy, sama chyba nie zniosłabym tej niepewności. Książka wciągnęła mnie bez reszty i wiem, że często będę do niej wracać. Mogę być pewna, że za każdym razem będzie budzić we mnie te same emocje. Dzięki narracji trzecioosobowej mamy lepszy wgląd w cała historię co bardzo mi się podobało. To jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam i z pewnością sięgne po kolejne wydane książki autorki. Gorąco polecam!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz